viernes, septiembre 02, 2005

Llamada rapida

I don't need you anymore I'm okay and I am sure
I don't need you anymore Yeah I'm ok, I'm reassured
And I don't need you not today I promise I'll call I promise I'll say
I don't need you not to stay And if you ever need me I'll reciprocate
Your shoulders in my pocket Speed dial No. 2
See you when I need you
See you when I do See you when I do
Do you need me, I am here
Can you ask, can you be clear
Yes you need me, I appear
Now you are me, I am here
Your shoulders in your pocketSpeed dial No. 2
Call it when you need me See you when I do See you when I do
Call me when you need me
Just call me when you need me
Call me when you need me
See you when I do

Estoy aqui. Estas alli. Cuando la certidumbre de saber a donde vamos a llegar nos ataca a las 9 y diez de la mañana, el dia se pone tenso antes de empezar. El señor de saco gris, gordo, mira por la ventana vertical a ese imaginario puerto de Buenos Aires.

Call me when you need me

Yo entono ciertos tonos agudos de una cancion como cementerio club

See you when I do.

Si no estuviera tan solo, no estaria tan solo. Todo esta en el principio.

Lucy o Lucky. De todas maneras, en el cielo con diamantes

No hay comentarios.: